Om Lindrup Martinsen
Lindrup Martinsen AS har sine primæroppgaver innen prosjektering, salg og service for proffkjøkken og Culina, Brann & Sikkerhet samt HMS butikk & verneutstyr.
Åpen søknad
Har du relevant bakgrunn og interesse for områdene vi jobber innenfor, oppfordrer vi deg til å sende oss en åpen søknad.
Send åpen søknad med CV til post@lindrupmartinsen.no
KUNDEVEILEDER / SELGER
Business 2 business
Vi søker deg som vil jobbe med salg av arbeidstøy, verneutstyr, HMS, førstehjelp og det meste arbeidsfolk trenger.
Arbeidsoppgaver
- Ekspedere kunder i butikken
- Ordremottak og ordreregistrering
- Varemottak, rydding og vareplassering
- Kontakt med kunder og leverandører
- Kundeservice på telefon og epost
- Varebestilling og innkjøp
- Montere transfertrykk på arbeidstøy
- Teknisk faglig bakgrunn
- Erfaring fra butikksalg og vareflyt
Ønskede kvalifikasjoner
- Teknisk faglig bakgrunn
- Erfaring fra butikksalg og vareflyt
- Trives med fysisk arbeid
- Kunnskap om arbeidstøy
- Kjennskap til teknisk verneutstyr
- Gode norsk- og engelskkunnskaper
- Gode datakunnskaper
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper
- Serviceinnstilt
- Trives med høyt arbeidstempo
- Ansvarsbevisst og effektiv
- Sosial og utadvendt
Arbeidstiden er i LM-butikkens åpningstid,8-16 mandag til fredag.
Du vil få opplæring internt.
Lindrup Martinsen AS er en komplett leverandør innen flere bransjer.
Våre medarbeidere i LM-butikken har løsninger og produkter for personlig verneutstyr og arbeidstøy for de fleste bransjer. Vi stiller de strengeste krav ved valg av leverandører og produkter slik at kundene våre kan stole på at sikkerhet, kvalitet og brukervennlighet er ivaretatt.
Se mer om oss på facebook og instagram.
Søknad sendes til lars@lindrupmartinsen.no